nauka-jazdy-poznan.pl

Pod tym adresem internetowym (nauka-jazdy-poznan.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Tego typu adresy wiele łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę nazwy dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy na pewno stosowny adres, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Po prostu skontaktuj się z nami!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Płacisz jedynie miesięczny czynsz za serwis, w którym jest także przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie co miesiąc czynsz.


5. Jak piszecie treść dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem opracować teksty, potrzebujemy jak najwięcej informacji o Twojej firmie. Tylko w ten sposób znajdziemy sprawy, które zaciekawią przyszłych użytkowników. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztę zrobimy sami: piszemy teksty, by były ciekawe dla klientów, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w Google. Zapewniamy teksty dostosowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach fotografie?

Stosujemy zdjęcia z największych internetowych baz zdjęć. Oczywiście możesz przesłać naszej firmie swoje zdjęcia, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie WWW?

Dajemy klientowi wykonaną przez nas stronę z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 10 dni roboczych na przekazanie wszelkich sugestii. Bezpłatnie naniesiemy zmiany serwis.


8. Dla kogo skierowana jest ta propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, gdyż najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Zleceniodawca może posiadać inny adres swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wytłumaczymy, jak to łatwo zrobić.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za pisanie treści na strony WWW dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od pisania tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na swojej stronie, wyślij mail swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!